"Mindig emlékezz rá, hogy a boldogság nem úticél, hanem az utazás maga"

2012. június 15., péntek

Hívatlan vendégek...

A napokban egy reggel hívatlan vendég járt nálunk. Délelőtt volt, sütött a nap amikor kinéztem a kertbe, és ő ott volt... elegánsan, bátran, a legnagyobb nyugalomban... hívatlanul. Addig még sose láttam, akkor először, tudtam, hogy van, de csak a rokonait ismertem. Nem ijedt meg, sőt, érdeklődést mutatva, hagyta magát lefényképezni...

jó reggelt, zöld küllő


lesben

A másik gyakran jön, de mindig siet, mit siet rohan, ugrál fel-le...olyannyira, hogy le sem fotózhatom, meg sem várja. De én türelmes vagyok! Előbb vagy utóbb megmutatom nektek: a mi mókusunkat!

Pár hónap várakozással, az őszi betakarítás idején sikerült végre a kisvöröst lefotóznom...:-)




Diószüreten
Vakmerően az utcán
Kisvörös társa a diószüretben

A harmadik hívatlan esténként jön, ő elég gyakran jön a nyár folyamán, ma este is itt volt. Elég malacul viselkedik... (bocs!) szuszog, röfög és csámcsog... erről tudom, hogy megérkezett! Volt, hogy hosszú perceket kellett rá várnom, mire megmutatta magát. Sokszor szalad ő is ide-oda, nem értem miért, hisz nem marad le semmiről... Sikerült is egyszer lefényképeznem, de eltűnt a fotó.... pfff!  Így most megint arra várok, hogy kibújjon már a bokrok alól a kis sünikénk!